Sjöbo IF vill tacka alla som hjälpte till på Öveds Eke under midsommarhelgen.
Er hjälp är ovärderlig och vi hade inte kunnat genomföra detta arrangemang utan så många frivilliga som ställer upp för föreningen.
Intäkterna som detta genererar är väldigt viktiga för Sjöbo IF så att vi ska kunna fortsätta vår utveckling av ledare och spelare samt ge våra medlemmar det material och möjligheter som behövs.
Så stort TACK till alla som hjälpt till på något sätt. Hoppas ni vill vara med även nästa år.
Önskar er alla en fin sommar